Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Isuzu » silnik Isuzu TROOPER II (UB) » uszczelki Isuzu TROOPER II (UB) » uszczelka głowicy Isuzu TROOPER II (UB)

uszczelka głowicy do ISUZU TROOPER II (UB)

wybierz typ samochodu ISUZU TROOPER II (UB):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 150
Ilość wycięć/otworów 2
Szerokość [mm] 150
Grubość [mm] 1,63
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 1,01
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 1,10
nr EAN 8433577073702
Długość [mm] 380
Szerokość [mm] 150
Ilość wycięć/otworów 3
Grubość [mm] 1,71
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 1,11
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 1,20
nr EAN 8433577073719
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,55
Ilość otworów 1
Średnica [mm] 82
nr EAN 3358960667328
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,63
Ilość otworów 2
Średnica [mm] 82
nr EAN 3358960667335
Materiał Metal
Grubość [mm] 1,71
Ilość otworów 3
Średnica [mm] 82
nr EAN 3358960667342
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia rury wydechowej
nr EAN 3358960903716
Grubość [mm] 1,55
Grubość zabudowy [mm] 1,55
Ilość otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,91
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 1,00
Średnica [mm] 82,2
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 189.380
nr EAN 4041248549759
Grubość [mm] 1,63
Grubość zabudowy [mm] 1,63
Ilość otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 1,01
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 1,10
Średnica [mm] 82,2
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 189.380
nr EAN 4041248556849
Grubość [mm] 1,71
Grubość zabudowy [mm] 1,71
Ilość otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 1,11
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 1,20
Średnica [mm] 82,2
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 189.380
nr EAN 4041248556863
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4041248586228
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4026635032229
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,55
Średnica [mm] 82
Ilość otworów 1
nr EAN 4026635028383
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,63
Średnica [mm] 82
Ilość otworów 2
nr EAN 4026635028390
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,71
Średnica [mm] 82
Ilość otworów 3
nr EAN 4026635028406
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy


Zgodnie z teorią ekspertów żywotność uszczelki głowicy powinna być taka sama, jak żywotność jednostki napędowej. Nie należy ona do elementów eksploatacyjnych, jednak jej awaria stanowi jeden z najbardziej przykrych problemów kierowcy. Uszczelka głowicy znajduje się między głowicą i blokiem silnika. Jej zadaniem jest zapewnić szczelność w tym miejscu połączenia dwóch elementów. Uszczelka pod głowicą odpowiedzialna jest za ich izolację od komór spalania. 

Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? 


Przede wszystkim uszczelka głowicy pracuje nieustannie w bardzo trudnych warunkach. Duże znaczenie dla jej sprawności mają wahania temperatury, szczególnie zimą. W tym czasie w obrębie silnika obniża się ona poniżej 0 st. Celsjusza, podczas gdy po uruchomieniu samochodu uszczelka może osiągnąć temperaturę dochodzącą do kilkuset st. Celsjusza. Problemy z uszczelką można rozpoznać po bąblach powietrza, które obserwujemy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego lub też po tzw. „maśle”, pojawiającym się pod korkiem wlewu oleju. Niepokojące są też tłuste plamy na chłodziwie i wzrastający poziom oleju na bagnecie.

Uszczelka głowicy powinna pracować sprawnie tak długo, jak silnik. Szacuje się zatem, że wymieniamy ją po przejechaniu ok. 150 – 200 tys. km. A dlaczego do jej awarii może dojść szybciej? Przyczynami jej uszkodzenia i przedwczesnego zużycia są m.in. przegrzewanie się silnika z powodu stosowania płynu chłodniczego nie najlepszej jakości lub na skutek awarii wentylatora chłodnych, błędy konstrukcyjne, nieodpowiednio wyregulowana instalacja gazowa LPG, niewłaściwy montaż uszczelki oraz problemy z układem wtryskowym

Wymiana uszczelki pod głowicą 


Nie należy bagatelizować już pierwszych symptomów, które mogą świadczyć o awarii głowicy. Świadczyć one mogą również o innych problemach z pojazdem, zawsze powinno się skonsultować je ze specjalistą. Wymiana uszczelki pod głowicą wymaga demontażu wielu elementów. Jeżeli doszło do szczególnie dużego przegrzania silnika, wymiana uszczelki pod głowicą nie rozwiąże problemu.

informacje dodatkowe: