Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Nissan » głowica i części Nissan NAVARA NP300 (D40) » uszczelka głowicy Nissan NAVARA NP300 (D40)

uszczelka głowicy do NISSAN NAVARA NP300 (D40)

wybierz typ samochodu NISSAN NAVARA NP300 (D40):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 0,92
Ilość otworów 2
Materiał Metal
nr EAN 3358960560162
Grubość [mm] 0,9
Grubość zabudowy [mm] 0,9
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,230
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,255
Średnica [mm] 89,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248566763
Grubość [mm] 0,925
Grubość zabudowy [mm] 0,925
Ilość otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,255
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,280
Średnica [mm] 89,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248566770
Grubość [mm] 0,95
Grubość zabudowy [mm] 0,95
Ilość otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,280
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,305
Średnica [mm] 89,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248566725
Grubość [mm] 0,975
Grubość zabudowy [mm] 0,975
Ilość otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,305
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,330
Średnica [mm] 89,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248566749
Grubość [mm] 1,0
Grubość zabudowy [mm] 1,0
Ilość otworów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,330
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,355
Średnica [mm] 89,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248566718
Grubość [mm] 1,025
Grubość zabudowy [mm] 1,025
Ilość otworów 5
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,355
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,400
Średnica [mm] 89,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248566756
Grubość [mm] 1,025
Ilość wycięć/otworów 5
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,355
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,400
Średnica [mm] 89
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248484180
Grubość [mm] 1,00
Ilość wycięć/otworów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,330
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,355
Średnica [mm] 89
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248484203
Grubość [mm] 0,975
Ilość wycięć/otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,305
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,330
Średnica [mm] 89
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248484197
Grubość [mm] 0,95
Ilość wycięć/otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,280
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,305
Średnica [mm] 89
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248484166
Grubość [mm] 0,925
Ilość wycięć/otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,255
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,280
Średnica [mm] 89
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248484326
Grubość [mm] 0,9
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,230
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,255
Średnica [mm] 89
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
nr EAN 4041248484753
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
nr EAN 4041248841952
Ilość wycięć/otworów 2
nr EAN 8033001714036
Grubość [mm] 1,000
Ilość wycięć/otworów 5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS374
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4026634413432
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 0,9
Średnica [mm] 89
Ilość wycięć/otworów 0
nr EAN 4026634413500
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 0,93
Średnica [mm] 89
Ilość wycięć/otworów 1
nr EAN 4026634413548
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 0,95
Średnica [mm] 89
Ilość wycięć/otworów 2
nr EAN 4026634413579
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 0,98
Średnica [mm] 89
Ilość wycięć/otworów 3
nr EAN 4026634413593
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1
Średnica [mm] 89
Ilość wycięć/otworów 4
nr EAN 4026634413616
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,03
Średnica [mm] 89
Ilość wycięć/otworów 5
nr EAN 4026634413630
Grubość [mm] 0,9
nr EAN 4026635154228
Grubość [mm] 0,95
nr EAN 4026635154266
Grubość [mm] 0,98
nr EAN 4026635154280
Grubość [mm] 1
nr EAN 4026635154303
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka pod głowicę


W silniku jest wiele uszczelek jedną z nich, jest uszczelka głowicy. Szczelność silnika jest bardzo ważna w silnikach benzynowych, jak i diesla. Jest to element, którego zadaniem jest uszczelnienie połączenia bloku silnika z głowicą. Między tym połączeniem w kanałach przepływa olej i ciecz chłodząca. Płyny te nie mogą zostać zmieszane, a jest to możliwe dzięki uszczelce. Aby uszczelka podgłowicowa działała prawidłowo powinna być odporna na bardzo wysoką temperaturę silnika, oraz duże ciśnienie wynikające z pracy silnika. Warunki, w których znajduje się uszczelka pod głowicą, często powodują utratę jej właściwości uszczelniających. Uszczelka ma wiele otworów: największe są na cylindry, mniejsze to kanały cieczy chłodzącej i olejowe, a najmniejsze są na śruby mocujące głowicę. W pobliżu cylindrów jest ona wykonana ze stali, ze względu na wysokie ciśnienie, reszta jest wykonana z tworzywa kompozytowego i tworzywa sztucznego. Materiał powinien idealnie przylegać, nie przyklejać się. Ważne jest, aby uszczelka nie zmniejszała swojej objętości z czasem, ponieważ wtedy należałoby dokręcać, co jakiś czas śruby głowicy. Jest to część bezobsługowa, powinna wytrzymać przez cały okres działania silnika.

Często jednak można się spotkać z awarią tej niepozornej części. Częstymi możliwościami uszkodzenia uszczelki jest przegrzewanie silnika przez stosowanie słabej jakości cieczy chłodzącej. Zbyt wysokie ciśnienie zapłonu spowodowane złym ustawieniem zapłonu. Błędy podczas wymiany uszczelki głowicy (dokręcanie śrub powinno przebiegać od środka w odpowiedni sposób). W niektórych jednostkach napędowych może wystąpić fabryczna wada powodująca częste uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Najłatwiej sprawdzić stan uszczelki przez odkręcenie wlewu oleju do silnika. Gdy pod korkiem znajduje się biała substancja, oznacza to usterkę izolacji. Innymi objawami uszkodzenia tej części jest wyciek oleju, spadek ciśnienia oleju, gęste kłęby dymu z wydechu, itd.