Grubość [mm] | 1,5 | |
Szerokość [mm] | 110 | |
Długość [mm] | 196 | |
Strona zabudowy | Kolektor wydechowy | |
dla numeru OE | 021253050 | |
nr EAN | 8427769437694 |
Grubość [mm] | 1,5 | |
Szerokość [mm] | 170 | |
Długość [mm] | 196 | |
Strona zabudowy | Kolektor wydechowy | |
dla numeru OE | 021253039C | |
nr EAN | 8427769437700 |
Grubość [mm] | 0,35 | |
Szerokość [mm] | 95 | |
Długość [mm] | 410 | |
Masa [g] | 38,561 | |
Strona zabudowy | Rura ssąca | |
nr EAN | 8427769437687 |
Grubość [mm] | 3,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 60 | |
nr EAN | 8427769078491 |
dla cylindra | 1-3 | |
nr EAN | 4041248511435 |
dla cylindra | 4-6 (VR6) | |
dla cylindra | 3-5 (VR5) | |
nr EAN | 4041248511442 |
nr EAN | 4041248215302 |
nr EAN | 4041248511152 |
Materiał | Silikon | |
Cecha chemiczna | niezawierający rozpuszczalnika | |
Cecha chemiczna | trwały elastycznie | |
Cecha chemiczna | utwardzany | |
Kolor | antracytowy | |
Pojemność [ml] | 70 | |
Wersja | Dichtmasse | |
Zakres temperatury od [°C] | 50 | |
Zakres temperatury do [°C] | 300 | |
Rodzaj połączenia | Tubka | |
Tylko w połączeniu z | 70-31415-00 | |
nr EAN | 4026634207673 |
Grubość [mm] | 0,95 | |
nr EAN | 4026634267585 |
nr EAN | 4026634267592 |
nr EAN | 4026634381014 |
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego to element układu wydechowego samochodu, który odpowiada za zapobieganie przeciekom spalin z układu wydechowego. Kolektor dolotowy i wydechowy są ważnymi elementami układu wydechowego i odpowiadają za transport spalin z silnika do układu wydechowego.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest wykonana z elastycznego tworzywa i jest umieszczona pomiędzy kolektorem dolotowym lub wydechowym a głowicą silnika. Ma ona za zadanie zapobiegać przeciekom spalin z układu wydechowego i chronić silnik przed uszkodzeniami spowodowanymi przez nadmierne ciśnienie w układzie wydechowym.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest bardzo ważnym elementem układu wydechowego samochodu i jej prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Jeśli uszczelka ta ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu, może dojść do przecieków spalin z układu wydechowego, co może prowadzić do awarii silnika.
Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona. W przeciwnym razie może ona nie spełniać swojej roli.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025