Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » silnik Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) » uszczelki Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) » uszczelka miski olejowej Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W)

uszczelka miski olejowej do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 2
Średnica wewnętrzna [mm] 14,5
średnica zewnętrzna [mm] 19
nr EAN 8427769071522
Grubość [mm] 21,5
średnica zewnętrzna [mm] 19,0
Materiał Stal
Ciężar [kg] 0,002
nr EAN 5050063158144
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 19
Grubość [mm] 2
Materiał Aluminium
Kształt Wersja C
nr EAN 4041248508053
Grubość [mm] 2,15
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 19,0
Kolor srebrny
Materiał Stal
Ciężar [kg] 0,001
nr EAN 4027816301813
nr EAN 4026634445617
Grubość [mm] 2,15
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 19,0
Kolor srebrny
Materiał Stal
Ciężar [kg] 0,001
nr EAN 4044688301819
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka miski olejowej

Uszczelka miski olejowej 


Jak każda uszczelka, również uszczelka do miski olejowej, odpowiedzialna jest za szczelność przy połączeniu między elementami. W tym przypadku znajduje się ona w miejscu bezpośredniego kontaktu silnika z miską olejową (to w niej olej jest zasysany przez pompę, a następnie tłoczony w tym miejscu, które wymaga nieustannego smarowania). Miska olejowa zamyka od dołu blok silnika, jest zbiornikiem na olej, który zostaje przepompowany przez magistralę olejową silnika. 
 

Uszczelka do miski olejowej – kiedy wymiana? 


Uszczelka miski olejowej jest elementem eksploatacyjnym, a więc jej zużywanie jest procesem naturalnym. Jest to spowodowane między innymi różnicami w warunkach, w jakich musi pracować. Jeżeli dojdzie do jej zużycia, dochodzi do wystąpienia nieszczelności, odpowiedzialnych za wycieki oleju. To powoduje, że przedostaje się on na zewnątrz, pojawiają się zabrudzenia na misie olejowej i podłożu pod silnikiem. Uszczelka do miski olejowej musi zostać w takim przypadku możliwie jak najszybciej wymieniona. 

Wymianę rozpoczynamy od spuszczenia oleju silnikowego, odkręcając przy tym korek spustowy, znajdujący się w misce olejowej. Konieczne jest też odkręcenie śrub, które mocują miskę do silnika. Zdejmujemy miskę, trzeba ją teraz dokładnie oczyścić z resztek starej i zużytej uszczelki. Przy okazji warto sprawdzić, czy nie uległa ona deformacji i tym samym spełnia dobrze swoją funkcję. Zakładana jest teraz nowa uszczelka miski olejowej. Pozostaje jedynie zamontować misę i ją dobrze przykręcić do bloku silnika. Ważne jest, aby każdy etap został przeprowadzony prawidłowo. Zwracamy więc szczególną uwagę na właściwe dociśnięcie misy olejowej tak, by przylegała dokładnie do powierzchni silnika, ale nie uległa przy tym deformacji.