Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » skrzynia biegów Bmw 4 coupe (G22, G82) » skrzynia biegów manualna Bmw 4 coupe (G22, G82) » uszczelki półosi, dyferencjału Bmw 4 coupe (G22, G82)

uszczelki półosi, dyferencjału do BMW 4 coupe (G22, G82)

wybierz typ samochodu BMW 4 coupe (G22, G82):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 104
Wysokość 1 [mm] 11
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960145239
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 48
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy Silnik
Strona zabudowy Oś napędowa
nr EAN 3358960112446
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 35
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960209863
Strona zabudowy z przodu
Wysokość [mm] 7
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 42
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 10
Średnica wewnętrzna [mm] 42
średnica zewnętrzna [mm] 55
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.