Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » skrzynia biegów Bmw X6 (F16, F86) » skrzynia biegów manualna Bmw X6 (F16, F86) » uszczelki półosi, dyferencjału Bmw X6 (F16, F86)

uszczelki półosi, dyferencjału do BMW X6 (F16, F86)

wybierz typ samochodu BMW X6 (F16, F86):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 55
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 3358960132888
Grubość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 50,0
Kolor czarny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 0,020
dla numeru OE 23 12 8 677 738
nr EAN 4027816493389
Wyświetlanie od 1 do 2 (z 2 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii uszczelki półosi, dyferencjału pasujące do BMW X6 (F16, F86)
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.