02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » skrzynia biegów Ford TOURNEO CUSTOM V710 Autobus (NXN) » skrzynia biegów manualna Ford TOURNEO CUSTOM V710 Autobus (NXN) » uszczelki półosi, dyferencjału Ford TOURNEO CUSTOM V710 Autobus (NXN)

uszczelki półosi, dyferencjału do FORD TOURNEO CUSTOM V710 Autobus (NXN)

wybierz typ samochodu FORD TOURNEO CUSTOM V710 Autobus (NXN):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 78
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 100
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
dla numeru OE 7910004826
dla numeru OE 7910008483
dla numeru OE 51414
nr EAN 3358960138606
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 58
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960341839
Wysokość [mm] 10,00
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 40,00
średnica zewnętrzna [mm] 58,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 827S
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
kierunkowa 
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.