Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Jaguar » skrzynia biegów Jaguar Mk VII » skrzynia biegów manualna Jaguar Mk VII » uszczelki półosi, dyferencjału Jaguar Mk VII

uszczelki półosi, dyferencjału do JAGUAR Mk VII

wybierz typ samochodu JAGUAR Mk VII:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 50
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 68
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960138651
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 42
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960120809
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Strona zabudowy od strony czołowej
nr EAN 3358960138590
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 40
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Strona zabudowy Oś napędowa
nr EAN 3358960165008
Szerokość [mm] 10,0
Średnica wewnętrzna [mm] 27,95
średnica zewnętrzna [mm] 70,0
Ciężar [kg] 0,008
nr EAN 4027816114093
Grubość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 27,95
średnica zewnętrzna [mm] 56,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Strona zabudowy z obu stron
Ciężar [kg] 0,008
nr EAN 4027816114109
dla numeru OE 8200039656
Masa [g] 139
nr EAN 8049660591734
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.