Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mazda » skrzynia biegów Mazda 626 I (CB) » skrzynia biegów manualna Mazda 626 I (CB) » uszczelki półosi, dyferencjału Mazda 626 I (CB)

uszczelki półosi, dyferencjału do MAZDA 626 I (CB)

wybierz typ samochodu MAZDA 626 I (CB):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 67
średnica zewnętrzna [mm] 85
Wysokość [mm] 9
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A/BS2
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248779552
Ciężar [kg] 0,026
Długość opakowania [cm] 6,5
Szerokość opakowania [cm] 6,5
Wysokość opakowania [cm] 0,8
nr EAN 4056111140919
średnica zewnętrzna [mm] 84,5
Ciężar [kg] 0,043
nr EAN 4027816471660
średnica zewnętrzna [mm] 84,5
nr EAN 4044688471666
Wysokość [mm] 6
Średnica wewnętrzna [mm] 15
średnica zewnętrzna [mm] 24
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.