02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » skrzynia biegów Mercedes-benz 300 coupe (W188) » skrzynia biegów manualna Mercedes-benz 300 coupe (W188) » uszczelki półosi, dyferencjału Mercedes-benz 300 coupe (W188)

uszczelki półosi, dyferencjału do MERCEDES-BENZ 300 coupe (W188)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ 300 coupe (W188):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
139.00 zł
 Kup
USZCZELNIACZ BMW
Szerokość [mm] : 10,0
Szerokość [mm] : 15,5
Średnica wewnętrzna [mm] : 44,0
Średnica zewnętrzna [mm] : 67,0
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 31508743675
Numer dostawcy: 31508743675
Szerokość [mm] 10,0
Szerokość [mm] 15,5
Średnica wewnętrzna [mm] 44,0
średnica zewnętrzna [mm] 67,0
Ciężar [kg] 0,035
dla numeru OE 31 50 8 743 675
nr EAN 4054224033487
Wyświetlanie od 1 do 2 (z 2 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.