02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » skrzynia biegów Opel OMEGA B (V94) » skrzynia biegów manualna Opel OMEGA B (V94) » uszczelki półosi, dyferencjału Opel OMEGA B (V94)

uszczelki półosi, dyferencjału do OPEL OMEGA B (V94)

wybierz typ samochodu OPEL OMEGA B (V94):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 45
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 60
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Strona zabudowy Oś przednia dodatkowa
nr EAN 3358960172709
Strona zabudowy od strony czołowej
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 32
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 10
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960127099
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 45
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 60
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Strona zabudowy Oś przednia dodatkowa
nr EAN 3358960172709
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 24
Wysokość 1 [mm] 6
Materiał HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
nr EAN 3358960133946
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 40
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960203083
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21,8
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 35
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960333834
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21,8
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 31
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 47
Wysokość 1 [mm] 49,1
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Wersja Clutch Guide Tube
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelniaczem wału
nr EAN 3358960517029
Grubość [mm] 8,0
Średnica wewnętrzna [mm] 45,0
średnica zewnętrzna [mm] 60,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Strona zabudowy z obu stron
Ciężar [kg] 0,002
nr EAN 4027816151951
Ciężar [kg] 0,075
nr EAN 4027816354871
Grubość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 21,8
średnica zewnętrzna [mm] 35,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ciężar [kg] 0,02
dla numeru OE 085 311 113
nr EAN 4027816434207
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelniaczem wału
Masa [g] 77
nr EAN 8049972594850
Liczba otworów do mocowania 3
Sprawdź numer OE 
nr EAN 4013872815463
Materiał obudowy blacha stalowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelniaczem wału
Materiał uszczelnienia wargowego ACM (poliakryl-kauczuk)
Wysokość [mm] 6
Średnica wewnętrzna [mm] 15
średnica zewnętrzna [mm] 24
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Kształt Oring
Średnica wewnętrzna [mm] 11,8
Grubość [mm] 2,5
Kształt kształt O
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 45
Grubość [mm] 6
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 60
średnica zewnętrzna [mm] 40
Ciężar [kg] 0,022
nr EAN 4046001649738
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.