Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » skrzynia biegów Peugeot 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_) » skrzynia biegów manualna Peugeot 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_) » uszczelki półosi, dyferencjału Peugeot 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_)

uszczelki półosi, dyferencjału do PEUGEOT 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 24
Wysokość 1 [mm] 6
Wysokość 2 [mm] 6,7
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960590275
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii uszczelki półosi, dyferencjału pasujące do PEUGEOT 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_)
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.