Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » skrzynia biegów Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) » skrzynia biegów manualna Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) » uszczelki półosi, dyferencjału Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5)

uszczelki półosi, dyferencjału do PEUGEOT 306 kabriolet (7D, N3, N5)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 306 kabriolet (7D, N3, N5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 36
Wysokość 1 [mm] 6
Wysokość 2 [mm] 7
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960341105
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 42
Wysokość 1 [mm] 11,3
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960355188
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 52
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Strona zabudowy Oś przednia dodatkowa
nr EAN 3358965100424
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 47
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 72,5
Wysokość 1 [mm] 64,5
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Wersja Clutch Guide Tube
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelniaczem wału
nr EAN 3358960337863
Średnica wewnętrzna [mm] 23
średnica zewnętrzna [mm] 36
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa bez uszczelki przeciwpyłowej
nr EAN 4041248152751
Grubość [mm] 11,3
Średnica wewnętrzna [mm] 40,0
średnica zewnętrzna [mm] 58,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Strona zabudowy z przodu z lewej
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 4027816114123
Szerokość [mm] 11,2
Średnica wewnętrzna [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna [mm] 28,0
średnica zewnętrzna [mm] 47,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Strona zabudowy z przodu po prawej
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4027816224488
Ciężar [kg] 0,056
nr EAN 4027816461838
Masa [g] 53
nr EAN 8049632591458
dla numeru OE 9629860480
Masa [g] 157
nr EAN 8049640591532
Typ skrzyni biegów BE4
Grubość [mm] 6,00
Wysokość [mm] 7,00
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 23,00
średnica zewnętrzna [mm] 36,00
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 58
Szerokość [mm] 10
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 4026634496152
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 29,9
średnica zewnętrzna [mm] 47
Szerokość [mm] 11,3
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634496169
Liczba otworów do mocowania 3
Sprawdź numer OE 
nr EAN 4013872806256
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.