
| TECDOC-Nr silnika | 11889 | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| nr EAN | 8427769085505 | 

| TECDOC-Nr silnika | 11889 | 
| Strona zabudowy | z przodu | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 3358960181008 | 

| TECDOC-Nr silnika | 11889 | 
| Strona zabudowy | z tyłu | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 52 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| nr EAN | 3358960205285 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Kod silnika | DJ5TED (THX) | 
| Wysokość [mm] | 7,00 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 50,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 

| Strona zabudowy | z tyłu | 
| TECDOC-Nr silnika | 11889 | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 52 | 
| Szerokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 

| Strona zabudowy | z przodu | 
| TECDOC-Nr silnika | 11889 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 | 
| Szerokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën JUMPER I Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën JUMPER I Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 produkowanego od 1996.12 do roku 2000.11
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 107 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën JUMPER I Autobus (230P)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën JUMPER I Autobus (230P) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1996.12 do roku 2000.11, i mocy silnika 107 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025