Wymagana ilość | 2 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15477 |
Rok prod. do | 200010 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15476 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 16387 |
Rok prod. od | 200111 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15478 |
Rok prod. do | 200111 |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
Wysokość [mm] | 8 |
nr EAN | 8427769578625 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15477 |
Rok prod. do | 200010 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15476 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 16387 |
Rok prod. od | 200111 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15478 |
Rok prod. do | 200111 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
Wysokość [mm] | 7 |
nr EAN | 8427769635465 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zaworów |
nr EAN | 4251475111609 |
Strona zabudowy | Położenie osi 1 |
nr EAN | 4251475110831 |
Wymagana ilość | 10 |
Jednostka ilości | Komplet |
nr EAN | 4251475110879 |
nr EAN | 4251475112354 |
TECDOC-Nr silnika | 15476 |
TECDOC-Nr silnika | 15477 |
TECDOC-Nr silnika | 15478 |
TECDOC-Nr silnika | 16387 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
Wysokość 1 [mm] | 8 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960199607 |
TECDOC-Nr silnika | 15476 |
TECDOC-Nr silnika | 15477 |
TECDOC-Nr silnika | 15478 |
TECDOC-Nr silnika | 16387 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
Wysokość 1 [mm] | 8 |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Strona zabudowy | Silnik |
nr EAN | 3358960369901 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
Wysokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
Wysokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Grubość [mm] | 8,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 42,0 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Ciężar [kg] | 0,009 |
dla numeru OE | 036 103 085 A |
nr EAN | 4027816435303 |
TECDOC-Nr silnika | 16387 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15476 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15477 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15478 |
Strona zabudowy | Strona wylotowa |
Długość [mm] | 409,5 |
Średnica [mm] | 38,6 |
nr EAN | 8057289373969 |
TECDOC-Nr silnika | 16387 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15476 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15477 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 15478 |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca |
Długość [mm] | 409,5 |
Średnica [mm] | 38,6 |
nr EAN | 8057289373976 |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca |
Strona zabudowy | Strona wylotowa |
nr EAN | 4014870549855 |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 15478 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 16387 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 15476 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 15477 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
Szerokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 15478 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 16387 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 15476 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 15477 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
Szerokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Szerokość [mm] | 7 |
Wysokość 1 [mm] | 6 |
Wysokość 2 [mm] | 7 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Wysokość [mm] | 8 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
Strona zabudowy | Strona wylotowa |
Materiał korpusu | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Materiał uszczelnienia | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Kod silnika | AUS |
Rok prod. do | 200010 |
Kod silnika | ATN |
Rok prod. do | 200005 |
Kod silnika | BCB |
Rok prod. od | 200111 |
Kod silnika | AZD |
Rok prod. do | 200111 |
Kod silnika | AUS |
Kod silnika | AUS |
Grubość [mm] | 6 |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
nr EAN | 4046001639876 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen BORA Variant (1J6) 1.6 16V.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen BORA Variant (1J6) 1.6 16V produkowanego od 2000.02 do roku 2005.05
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 105 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen BORA Variant (1J6)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen BORA Variant (1J6) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2000.02 do roku 2005.05, i mocy silnika 105 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025