Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 9454 | |
Rok prod. do | 199905 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13468 | |
Rok prod. od | 199905 | |
Rok prod. do | 200009 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 8427769086014 |
Wymagana ilość | 2 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 9454 | |
Rok prod. do | 199905 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 13468 | |
Rok prod. od | 199905 | |
Rok prod. do | 200009 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 9453 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 13771 | |
Rok prod. od | 200005 | |
Rok prod. do | 200204 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 16335 | |
Rok prod. od | 200204 | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
nr EAN | 8427769578625 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 9453 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13771 | |
Rok prod. od | 200005 | |
Rok prod. do | 200204 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 16335 | |
Rok prod. do | 200204 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769635465 |
TECDOC-Nr silnika | 9453 | |
TECDOC-Nr silnika | 9454 | |
TECDOC-Nr silnika | 13771 | |
TECDOC-Nr silnika | 16335 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960199607 |
TECDOC-Nr silnika | 9453 | |
TECDOC-Nr silnika | 9454 | |
TECDOC-Nr silnika | 13771 | |
TECDOC-Nr silnika | 16335 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Silnik | |
nr EAN | 3358960369901 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Wysokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Grubość [mm] | 8,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42,0 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,009 | |
dla numeru OE | 036 103 085 A | |
nr EAN | 4027816435303 |
TECDOC-Nr silnika | 13468 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 9453 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 9454 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 13771 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 16335 | |
Strona zabudowy | Strona wylotowa | |
Długość [mm] | 409,5 | |
Średnica [mm] | 38,6 | |
nr EAN | 8057289373969 |
TECDOC-Nr silnika | 13468 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 9453 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 9454 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 13771 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 16335 | |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Długość [mm] | 409,5 | |
Średnica [mm] | 38,6 | |
nr EAN | 8057289373976 |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 9453 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 9454 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 13468 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 13771 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 16335 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 9453 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 9454 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13468 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13771 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 16335 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Szerokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Szerokość [mm] | 7 |
Wysokość [mm] | 8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
kod | AHW | |
Numer silnika od | 164201 | |
kod | AKQ | |
Numer silnika od | 241245 | |
kod | APE | |
kod | AUA | |
kod | BBY | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Liczba zębów 1 | 48 | |
Liczba zębów 2 | 33 | |
Wysokość [mm] | 45,6 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 120,8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 | |
Materiał | Stal |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Strona zabudowy | Strona wylotowa | |
Materiał korpusu | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Materiał uszczelnienia | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Grubość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,195 | |
nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen LUPO I (6X1, 6E1) 1.4 16V.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen LUPO I (6X1, 6E1) 1.4 16V produkowanego od 1998.09 do roku 2005.07
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen LUPO I (6X1, 6E1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen LUPO I (6X1, 6E1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1998.09 do roku 2005.07, i mocy silnika 75 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024