
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| nr EAN | 8427769086014 |

| TECDOC-Nr silnika | 13443 |
| Rok prod. od | 199903 |
| Rok prod. do | 200305 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769782695 |

| Szerokość [mm] | 55 |
| Ciężar [kg] | 4,44 |
| Długość [mm] | 425 |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475104960 |

| Strona zabudowy | Położenie osi 1 |
| nr EAN | 4251475110831 |

| Wymagana ilość | 10 |
| Jednostka ilości | Komplet |
| nr EAN | 4251475110879 |

| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| Kod silnika | 1Z |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960127099 |

| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960120809 |

| Kod silnika | 1Z |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| Kod silnika | ANU (09.99-.) |
| Kod silnika | 1Z |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| Kod silnika | ANU (09.99-.) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960282088 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |

| TECDOC-Nr silnika | 13443 |
| Opcja wyposażenia | Cast |
| Opcja wyposażenia | Steel Billet is C248 |
| dla numeru OE | 038109101R |
| dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | BFS101S/BFS318S |
| dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | EB5009LCSTD |
| nr EAN | 5027049271319 |

| TECDOC-Nr silnika | 13443 |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| Szerokość [mm] | 25 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | PD002 |
| nr EAN | 5027049553200 |

| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| Ciężar [kg] | 2,325 |
| dla numeru OE | 028 109 101 F |
| nr EAN | 4027816100096 |

| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4027816035985 |

| TECDOC-Nr silnika | 13443 |
| Długość [mm] | 425 |
| Szerokość [mm] | 55,0 |
| Ciężar [kg] | 4,44 |
| dla numeru OE | 038 109 101 R |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816298526 |

| TECDOC-Nr silnika | 13443 |
| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816382386 |

| TECDOC-Nr silnika | 13443 |
| Długość [mm] | 424 |
| Średnica [mm] | 62 |
| Materiał | Stal |
| nr EAN | 8057289371064 |

| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| Długość [mm] | 416 |
| Średnica [mm] | 46,62 |
| nr EAN | 8057289374003 |

| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| TECDOC-Nr silnika | 13443 |
| Pozycja / stopień | 1-5 |
| Numer komponentu | 73-3903 |
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 5010874490390 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | 1Z |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wymagana ilość | 1 |
| Kod silnika | AHU |
| Kod silnika | 1Z |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
| Szerokość [mm] | 10,0 |
| nr EAN | 4014870339203 |

| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | AHU |
| nr EAN | 4014870337650 |

| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| nr EAN | 4028977420641 |

| TECDOC-Nr silnika | 13443 |
| nr EAN | 4028977620744 |

| Kod silnika | ANU |
| Jednostka ilości | para |
| Powierzchnia | pokrywany galwanicznie |
| dla luzu na łożysku od [mm] | 0,020 |
| do luzu na łożysku [mm] | 0,068 |
| dla średnicy obudowy od [mm] | 32,000 |
| przy średnicy obudowy [mm] | 32,025 |
| Szerokość od [mm] | 24,80 |
| Szerokość do [mm] | 25,00 |
| dla grubości ścianki od [mm] | 1,502 |
| do grubości ścianki [mm] | 1,512 |
| dla średnicy wałka od [mm] | 28,947 |
| do średnicy wałka [mm] | 28,960 |
| nr EAN | 4057635187022 |
| Powierzchnia | pokrywany galwanicznie |
| Jednostka ilości | para |
| dla grubości ścianki od [mm] | 1,502 |
| do grubości ścianki [mm] | 1,512 |
| dla średnicy wałka od [mm] | 28,947 |
| do średnicy wałka [mm] | 28,960 |
| dla średnicy obudowy od [mm] | 32,000 |
| przy średnicy obudowy [mm] | 32,025 |
| dla luzu na łożysku od [mm] | 0,020 |
| do luzu na łożysku [mm] | 0,068 |
| Szerokość od [mm] | 24,80 |
| Szerokość do [mm] | 25,00 |
| Długość opakowania [cm] | 6,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 6,50 |
| Wysokość opakowania [cm] | 3,00 |
| Ciężar netto [g] | 30 |

| kod | 1Z |
| kod | AHU |
| Ilość zębów | 44 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 132 |
| Wysokość [mm] | 29 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sterowanie silnika | Pasek rozrządu |
| Materiał | Stal |
| nr EAN | 5901619598788 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa |

| TECDOC-Nr silnika | 13443 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 13443 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| TECDOC-Nr silnika | 4990 |
| TECDOC-Nr silnika | 4961 |
| Ciężar [kg] | 2,325 |
| dla numeru OE | 028 109 101 F |
| nr EAN | 4044688100092 |

| kod | ANU |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| kod | ANU |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| kod | 1Z |
| kod | AHU |
| Ilość zębów | 44 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 132 |
| Wysokość [mm] | 29 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sterowanie silnika | Pasek rozrządu |
| Materiał | Stal |

| kod | 1Z |
| kod | AHU |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wysokość [mm] | 10 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |

| kod | ANU |
| Ilość zębów | 44 |
| Sterowanie silnika | Pasek rozrządu |
| Wysokość [mm] | 34,6 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 131,8 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
| Materiał | Stal |

| kod | ANU |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba pasowana |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny wielokątny |
| Wymiar gwintu | M 6 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Długość całkowita [mm] | 60 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 54 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,4 |
| Rozmiar klucza | 6 |
| Klasa wytrzymałości | 8.8 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Grubość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,195 |
| nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.9 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.9 TDI produkowanego od 1995.09 do roku 2010.03
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen SHARAN (7M8, 7M9, 7M6)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1995.09 do roku 2010.03, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025