Kolor | brązowy |
Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
nr EAN | 4251475103093 |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
Ciśnienie [bar] | 0,55 |
Kolor | brązowy |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
nr EAN | 5012759498187 |
TECDOC-Nr silnika | CGLD |
TECDOC-Nr silnika | CNHC |
Średnica [mm] | 50 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 |
Rozmiar klucza | 24 |
Liczba zestyków | 1 |
Kolor obudowy | czarny |
Kolor | czarny |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379028962 |
Gwintowana złączka | M10x1 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379139293 |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
Ciśnienie [bar] | 0,70 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510081440 |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Ciśnienie [bar] | 0,50 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510027516 |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
TECDOC-Nr silnika | 30652 |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
TECDOC-Nr silnika | 30652 |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
TECDOC-Nr silnika | 30652 |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
TECDOC-Nr silnika | 30652 |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
TECDOC-Nr silnika | 30652 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
nr EAN | 8012510035979 |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 03C 919 081 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816370314 |
TECDOC-Nr silnika | 30652 |
Długość [mm] | 53 |
Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 2 |
Punkty zmienne [bar] | 3 |
Ciężar [kg] | 0,037 |
dla numeru OE | 04L 919 081 B |
nr EAN | 4054224079744 |
Kod silnika | CAHB |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
Natężenie prądu [A] | 0,150 |
Tolerancja [%] | 15 |
nr EAN | 4082300097085 |
Kod silnika | CGLD |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,30 |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,60 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Wymiar gwintu | M 10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300341072 |
Rok prod. do | 200809 |
Kod silnika | CAHB |
Numer podwozia do | 8T9023000 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649925 |
Kod silnika | CNHC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649932 |
Rok prod. od | 201111 |
Kod silnika | CGLD/CNHC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649963 |
Rok prod. do | 201110 |
Kod silnika | CGLD/CNHC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300650006 |
Kod silnika | CAHB |
Ciśnienie [bar] | 0,70 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 5907558547993 |
Kod silnika | CAHB |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 5903364316228 |
TECDOC-Nr silnika | 30652 |
Długość [mm] | 53 |
Gwint zewn. [mm] | M8 x 1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 2 |
Punkty zmienne [bar] | 3 |
Ciężar [kg] | 0,037 |
nr EAN | 5903364316235 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903766317205 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
dla numeru OE | 04L 907 660 B |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Kolor | brązowy |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074396087 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rok prod. do | 201110 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
Nr silnika wg TECDOC | 24943 |
Od roku prod. | 200810 |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Ilość biegunów | 3 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688370310 |
kod | CAHB |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | brązowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 |
kod | CNHC |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ilość biegunów | 2 |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
Punkt włączania do [bar] | 0,60 |
Kolor obudowy | zielony |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
kod | CAHB |
Data produkcji do | 20.10.2008 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
Kolor obudowy | czarny |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
dla numeru silnika | CAHB |
Zakres kontroli [bar] | 0,7 |
Ciężar [kg] | 0,04136 |
nr EAN | 4046001277191 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A5 (8T3) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A5 (8T3) 2.0 TDI produkowanego od 2008.08 do roku 2017.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A5 (8T3)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A5 (8T3) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.08 do roku 2017.01, i mocy silnika 163 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025