
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |

| Kolor | zielony |
| Ilość czopów | 2 |
| nr EAN | 5012759541609 |

| Kolor | czarny |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379028924 |

| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |

| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| Ciśnienie [bar] | 2,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
| nr EAN | 8012510035016 |

| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| TECDOC-Nr silnika | 21064 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| nr EAN | 8012510035979 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 M |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190165 |

| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300097061 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300620856 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300649918 |

| Kod silnika | CGKB |
| Kod silnika | CGKB |
| Kod silnika | CGKB |
| Kod silnika | CGKB |
| Kod silnika | CGKB |
| Kod silnika | CGKB |
| Kod silnika | CGKB |
| Kod silnika | CGKB |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 2505820395636 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 5902659783462 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903766317205 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074551073 |

| TECDOC-Nr silnika | CGKB |
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Miska olejowa |
| Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |

| Ciężar [kg] | 0,10 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688190161 |


| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,75-1,05 |
| Ciężar [kg] | 0,03899 |
| nr EAN | 4046001331107 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 2,0 |
| Wymiar gwintu | M10x1.0 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 3531650033843 |

Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A5 kabriolet (8F7) 2.7 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A5 kabriolet (8F7) 2.7 TDI produkowanego od 2009.05 do roku 2012.03
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A5 kabriolet (8F7)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A5 kabriolet (8F7) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2009.05 do roku 2012.03, i mocy silnika 163 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025