Wymagana ilość | 1 |
Kolor | niebieski |
Zakres kontroli [bar] | 2.15/2.95BAR |
nr EAN | 4251475103086 |
Wymagana ilość | 1 |
nr EAN | 4251475107152 |
Ciśnienie [bar] | 0,3 |
Kolor | zielony |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] do | 0,6 |
Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
nr EAN | 5012759500934 |
Kolor | czarny |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379138005 |
TECDOC-Nr silnika | 27254 |
Ciśnienie [bar] | 0,50 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510081471 |
TECDOC-Nr silnika | 27254 |
Ciśnienie [bar] | 2,5 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
nr EAN | 8012510025277 |
Kod silnika | CHPA |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,3 |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,6 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
Natężenie prądu [A] | 0,150 |
Tolerancja [%] | 15 |
nr EAN | 4082300097054 |
Kod silnika | CHPA |
Ilość połączeń | 1 |
Gwint zewn. [mm] | 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300620863 |
Kod silnika | CHPA |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649970 |
Numer podwozia od | 5F-D-000 001 |
Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
Ciśnienie [bar] do | 0,6 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Kolor | zielony |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074431955 |
TECDOC-Nr silnika | CHPA |
Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od | 5F-D-000 001 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | Miska olejowa |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | zielony |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Zakres kontroli [bar] | 0,3 - 0,6 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat LEON ST (5F8) 1.4 TSI produkowanego od 2013.10
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 140 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Seat LEON ST (5F8)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Seat LEON ST (5F8) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 2013.10, i mocy silnika 140 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025