
| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |

| Kolor | niebieski |
| Zakres kontroli [bar] | 0.15/0.35BAR |
| nr EAN | 4251475103116 |

| Rok prod. do | 200305 |
| Ciśnienie [bar] | 0,15 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| nr EAN | 5012759498200 |

| Rok prod. do | 200305 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| nr EAN | 5012759500941 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028894 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028955 |

| TECDOC-Nr silnika | 12849 |
| Kod silnika | AQP/AUE |
| TECDOC-Nr silnika | 15482 |
| Kod silnika | AQP/AUE |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081426 |

| TECDOC-Nr silnika | 12849 |
| Kod silnika | AQP/AUE/BDE |
| TECDOC-Nr silnika | 15482 |
| Kod silnika | AQP/AUE/BDE |
| TECDOC-Nr silnika | 16390 |
| Kod silnika | AQP/AUE/BDE |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081433 |

| Kod silnika | AUE/AQP |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614624 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050617687 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 028 919 081 J |
| nr EAN | 4027816190127 |

| TECDOC-Nr silnika | 15482 |
| TECDOC-Nr silnika | 12849 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 06A 919 081 J |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816189046 |

| Kod silnika | AQP/AUE |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097108 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300145878 |

| Kod silnika | AQP/AUE |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300163643 |

| Kod silnika | AQP/AUE/BDE |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300097092 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,100 |
| nr EAN | 5907558558470 |

| TECDOC-Nr silnika | 15482 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547979 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 83 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
| dla numeru OE | 1J0 907 660 B |

| Ograniczenia producenta | HELLA |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048063595 |

| Rok prod. do | 200305 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| TECDOC-Nr silnika | 15482 |
| TECDOC-Nr silnika | 12849 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688189042 |

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 |

| kod | AQP |
| kod | AUE |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
| dla numeru OE | 1J0 907 660B |
| dla numeru OE | 1 119 169 |

| dla numeru OE | 1J0 907 660 |


| Kod silnika | AQP |
| Kod silnika | AQP/AUE |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| Kod silnika | AUE |
| Kod silnika | AQP/AUE |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| Kod silnika | AQP |
| Kod silnika | AQP/AUE |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| Kod silnika | AUE |
| Kod silnika | AQP/AUE |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01994 |
| nr EAN | 4046001330483 |

| Kod silnika | AQP/AUE/BDE |
| Długość [mm] | 51,2 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,35 |
| Ciężar [kg] | 0,03899 |
| nr EAN | 4046001299889 |

| alternatywnie | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 4046001356827 |


Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen BORA I (1J2) 2.8 V6 4motion.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen BORA I (1J2) 2.8 V6 4motion produkowanego od 1999.03 do roku 2005.05
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 204 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen BORA I (1J2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen BORA I (1J2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1999.03 do roku 2005.05, i mocy silnika 204 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025