
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | 
| nr EAN | 8053379029105 | 

| Ciśnienie [bar] od | 0,15 | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 | 
| Kolor | niebieski | 
| nr EAN | 3165143176603 | 

| Ciśnienie [bar] | 1,2 | 
| Kolor | czarny | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 | 
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 | 
| nr EAN | 5012759497074 | 

| Ciśnienie [bar] | 0,75 | 
| Kolor | szary | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 | 
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 | 
| nr EAN | 5012759497098 | 

| Ciśnienie [bar] | 0,3 | 
| Kolor | niebieski | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| nr EAN | 5012759497142 | 

| Ciśnienie [bar] | 1,8 | 
| Kolor | biały | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| nr EAN | 5012759505632 | 

| nr EAN | 5012759505632 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 | 
| nr EAN | 8053379028931 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | 
| nr EAN | 8053379029105 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| nr EAN | 8053379029051 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | 
| nr EAN | 8053379029099 | 

| TECDOC-Nr silnika | 4069 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9367 | 
| Ciśnienie [bar] | 1,80 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 8012510037829 | 

| TECDOC-Nr silnika | 4069 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9367 | 
| Ciśnienie [bar] | 1,40 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 8012510037836 | 

| TECDOC-Nr silnika | 4069 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9367 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,30 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 8012510057650 | 

| Wymiar gwintu | M 10x1 | 
| Kolor obudowy | biały | 
| Ciśnienie [bar] | 0,90 | 
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | 
| nr EAN | 8435050600894 | 

| Wymiar gwintu | M 10x1 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Ciśnienie [bar] | 0,40 | 
| nr EAN | 8435050600153 | 

| Wymiar gwintu | M 10x1 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Ciśnienie [bar] | 1,40 | 
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | 
| nr EAN | 8435050600863 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9367 | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 | 
| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | szary | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| dla numeru OE | 068 919 081 C | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816084440 | 

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 | 
| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Oznaczenie koloru | czarny | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| dla numeru OE | 068 919 081 D | 
| nr EAN | 4027816084846 | 

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | 
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 | 
| ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Natężenie prądu [A] | 0,250 | 
| Tolerancja [%] | 15 | 
| nr EAN | 4082300038668 | 

| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | niebieski | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| nr EAN | 5907558547900 | 

| Kod silnika | EV | 
| Kod silnika | PB | 
| Ciśnienie [bar] | 0,30 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 5907558547917 | 

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 | 
| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Oznaczenie koloru | czarny | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| nr EAN | 5907558548006 | 

| Punkt włączania od [bar] | 1,6 | 
| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania do [bar] | 2 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | biały | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| nr EAN | 5907558548013 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9367 | 
| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | szary | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| nr EAN | 5907558548020 | 

| Ciśnienie [bar] od | 0,75 | 
| Ciśnienie [bar] do | 1 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Kolor | szary | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| nr EAN | 4040074345832 | 

| Rok modelowy od | 1984 | 
| Rok modelowy do | 1985 | 
| Numer podwozia od | 16-E-300 001 | 
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 | 
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Kolor | czarny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Wymiar gwintu | M10 x 1 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| nr EAN | 4040074333419 | 

| Rok modelowy do | 1985 | 
| Numer podwozia od | 16-E-300 001 | 
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,35 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Kolor | niebieski | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| nr EAN | 4040074346693 | 

| Rok modelowy do | 1985 | 
| Numer podwozia od | 16-E-300 001 | 
| Ciśnienie [bar] od | 1,6 | 
| Ciśnienie [bar] do | 2 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Kolor | biały | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| nr EAN | 4040074345412 | 

| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania od [bar] | 1,6 | 
| Punkt włączania do [bar] | 2 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | biały | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4044688084859 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9367 | 
| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | szary | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4044688084446 | 

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 | 
| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Oznaczenie koloru | czarny | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4044688084842 | 

| kod | EV | 
| kod | PB | 
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | 
| Tryb pracy | hydrauliczny | 
| Wymiar gwintu | M 10 | 
| Skok gwintu [mm] | 1 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| Oznaczenie koloru | niebieski | 
| Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 | 

| kod | EV | 
| kod | PB | 
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | 
| Tryb pracy | hydrauliczny | 
| Wymiar gwintu | M 10 | 
| Skok gwintu [mm] | 1 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| Punkty zmienne [bar] | 0,3 | 
| Oznaczenie koloru | brązowy | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 

| kod | EV | 
| Rok prod. od | 198608 | 
| kod | PB | 
| Rok prod. od | 198608 | 
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | 
| Tryb pracy | hydrauliczny | 
| Wymiar gwintu | M 10 | 
| Skok gwintu [mm] | 1 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| Oznaczenie koloru | szary | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Zakres kontroli [bar] | 0,75 - 1,05 | 

| kod | EV | 
| kod | PB | 
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | 
| Tryb pracy | hydrauliczny | 
| Wymiar gwintu | M 10 | 
| Skok gwintu [mm] | 1 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| Oznaczenie koloru | biały | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Zakres kontroli [bar] | 1,6 - 2,0 | 

| kod | EV | 
| kod | PB | 
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | 
| Tryb pracy | hydrauliczny | 
| Wymiar gwintu | M 10 | 
| Skok gwintu [mm] | 1 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| Oznaczenie koloru | czarny | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 | 

| dla numeru OE | 068 919 081 A | 
| Wymiar gwintu | M10 x 1 | 
| Kolor | szary | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 | 

| Wymiar gwintu | M10x1,0 | 
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 | 
| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,028 | 
| nr EAN | 4046001277108 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Wymiar gwintu | M10x1,0 | 
| Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 | 
| Kolor | niebieski | 
| Ciężar [kg] | 0,03848 | 
| nr EAN | 4046001277115 | 

| Kod silnika | PB | 
| Wymiar gwintu | M10x1,0 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | 
| Kolor | biały | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| nr EAN | 4046001277122 | 

| Wymiar gwintu | M10x1,0 | 
| Zakres kontroli [bar] | 1,6 - 2,0 | 
| Kolor | biały | 
| Ciężar [kg] | 0,033 | 
| nr EAN | 4046001277139 | 

| Rok prod. od | 198402 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 | 
| Wymiar gwintu | M10x1.0 | 
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | 
| nr EAN | 3531650013388 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 produkowanego od 1984.01 do roku 1991.10
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 112 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1984.01 do roku 1991.10, i mocy silnika 112 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025