
| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |

| nr EAN | 4251475107152 |

| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| Kod silnika | AVH |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,6 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| nr EAN | 5012759500934 |

| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| nr EAN | 5012759500941 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,45 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028917 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028955 |

| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| TECDOC-Nr silnika | 18049 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081426 |

| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081471 |

| Kod silnika | AEG, AZG, AQY, APK |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050617663 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614624 |

| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 18049 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| Numer podwozia od | 1C-7-500 001 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 06A 919 081 J |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816189046 |

| Rok prod. do | 200112 |
| Rok prod. od | 200201 |
| Kod silnika | AEG/APK/AQY |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300145878 |

| Numer seryjny | K9000004 |
| nr EAN | 5901159275675 |

| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,100 |
| nr EAN | 5907558558470 |

| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547979 |

| Rok prod. od | 200201 |
| Kod silnika | AZJ |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| nr EAN | 5901619528525 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 83 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
| dla numeru OE | 1J0 907 660 B |

| Kod silnika | BHP, BER |
| Numer podwozia od | 1C-7-500 001 |
| --------------- | |
| Kod silnika | AZJ, BER |
| Numer podwozia od | 9C-7-550 001 |
| Kod silnika | BHP, BER |
| Numer podwozia od | 1C-7-500 001 |
| --------------- | |
| Kod silnika | AZJ, BER |
| Numer podwozia od | 9C-7-550 001 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074341070 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | zielony |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074431955 |

| Rok prod. do | 200112 |
| Ograniczenia producenta | HELLA |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048063595 |

| Rok prod. od | 200201 |
| Kod silnika | AZJ |
| Ograniczenia producenta | HELLA |
| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048063601 |

| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Rok prod. od | 200201 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| TECDOC-Nr silnika | 10607 |
| TECDOC-Nr silnika | 11927 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| TECDOC-Nr silnika | 15470 |
| TECDOC-Nr silnika | 13442 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 18049 |
| TECDOC-Nr silnika | 16419 |
| Numer podwozia od | 1C-7-500 001 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688189042 |

| kod | AEG |
| kod | APK |
| kod | AQY |
| kod | AZJ |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |

| kod | AEG |
| kod | APK |
| kod | AQY |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
| dla numeru OE | 1J0 907 660B |
| dla numeru OE | 1 119 169 |

| dla numeru OE | 1J0 907 660 |



| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
| Ciężar [kg] | 0,033 |
| nr EAN | 4046001277153 |

| Rok prod. do | 200112 |
| --------------- | |
| Kod silnika | AEG, APK, AQY |
| Rok prod. od | 200201 |
| Rok prod. do | 200512 |
| alternatywnie | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 4046001356827 |



Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.0.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.0 produkowanego od 1998.01 do roku 2010.09
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 115 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen NEW BEETLE (9C1, 1C1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen NEW BEETLE (9C1, 1C1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1998.01 do roku 2010.09, i mocy silnika 115 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025