Kolor | czarny |
Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
nr EAN | 4251475103109 |
Rok prod. od | 200612 |
Ciśnienie [bar] | 0,75 |
Kolor | szary |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
nr EAN | 5012759498194 |
Rok prod. od | 200612 |
Ciśnienie [bar] | 1,2 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24mm |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
nr EAN | 5012759500941 |
Kolor | czarny |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
nr EAN | 8053379028924 |
TECDOC-Nr silnika | 21182 |
TECDOC-Nr silnika | 22636 |
Ciśnienie [bar] | 0,90 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 8012510081457 |
TECDOC-Nr silnika | 21182 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,031 |
dla numeru OE | 06A 919 081 J |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816189046 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | szary |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
Ciężar [kg] | 0,031 |
dla numeru OE | 038 919 081 M |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816190165 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Kolor | szary |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 4082300097061 |
TECDOC-Nr silnika | 21182 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,031 |
nr EAN | 5907558547979 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Wysokość [mm] | 106 |
nr EAN | 5907558573718 |
Kod silnika | BUN |
Kod silnika | CASB |
Ciśnienie [bar] | 0,90 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Rozmiar klucza | 24 |
nr EAN | 2505820395636 |
TECDOC-Nr silnika | 22636 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903766317205 |
Rok modelowy od | 2007 |
Numer podwozia od | 7L6*** |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Kolor | czarny |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074341070 |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Kolor | szary |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074551073 |
Rok prod. od | 200612 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
Tryb pracy | elektryczny |
TECDOC-Nr silnika | 21182 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688189042 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor | szary |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688190161 |
kod | BUN |
kod | 7LA |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Wymiar gwintu | M 10 |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Ilość biegunów | 1 |
Oznaczenie koloru | czarny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
TECDOC-Nr silnika | 21182 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |
Ciężar [kg] | 0,033 |
nr EAN | 4046001277153 |
Wymiar gwintu | M10x1 |
Zakres kontroli [bar] | 0,75-1,05 |
Ciężar [kg] | 0,03899 |
nr EAN | 4046001331107 |
Kod silnika | CASB |
Rok prod. do | 200712 |
alternatywnie | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
nr EAN | 4046001356827 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) 3.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) 3.0 TDI produkowanego od 2006.04 do roku 2010.05
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 211 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2006.04 do roku 2010.05, i mocy silnika 211 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025