Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » system tworzenia mieszanki paliwowej Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906) » tworzenie mieszanki Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906) » wtryskiwacz, końcówka wtrysku Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906)

wtryskiwacz, końcówka wtrysku do MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Rodzaj paliwa:benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z uszczelnieniem
Nasze produkty są przeznaczone wyłącznie do wyznaczonego
użytku.
Należy pamiętać, że nasze produkty są zwykle dostarczane bez
instrukcji instalacji.
Instalacja może być wykonywana wyłącznie przez przeszkolony
personel.
Nieodpowiednie lub niewłaściwe użycie nie jest objęte
gwarancją.

Nasza gwarancja zawiera rozróżnienie pomiędzy częścią
zużywalną a częścią pojazdu. Wszystkie części zużywalne
podlegają skróconemu okresowi gwarancji i ograniczonej
liczbie kilometrów. Okresy gwarancji na następujące części
zużywalne są ograniczone w następujący sposób:
Zawory AGR 15 000 km
Korpus przepustnicy 15 000 km
Czujnik masy powietrza 15 000 km
Elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze hamulcowe,
klocki hamulcowe itp. maksymalnie 1000 km (pojedyncza faza
hamowania). W związku z tym reklamacje gwarancyjne na części
zamienne są sprawdzane tylko z rozliczeniem instalacji i
protokołem pomiaru uderzenia bocznego piasty koła wraz z
dokumentacją fotograficzną.
W przypadku tarcz i klocków hamulcowych należy przestrzegać
przepisów dotyczących pojedynczego hamulca zgodnie z
instrukcjami producenta pojazdu.
Przy wymianie hamulców należy zawsze sprawdzać elementy
podwozia pod kątem luzów i uderzenia w piastę koła, a także
należy dostarczyć odpowiednią dokumentację.
Jeśli pojazd nie jest w stanie seryjnym z powodu tuningu,
takiego jak koła zastępcze lub płyty gąsienicowe, wygasają
roszczenia gwarancyjne z tytułu modyfikacji ze strony osób
trzecich. Te same roszczenia gwarancyjne wygasają, jeśli
pojazd jest wykorzystywany w sportach motoryzacyjnych lub
imprezach o podobnym charakterze.
Status produktu: niedostępny
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
wtryskiwacz, końcówka wtrysku

Wtryskiwacz i końcówka wtrysku


Wtryskiwacz i końcówka wtrysku, to bardzo ważne elementy układu paliwowego. Wtryski są zastosowane w silnikach o zapłonie samoczynnym, jak i iskrowym. Wtryskiwacz służy do rozpylania paliwa do komory spalania. W starszych samochodach benzynowych zamiast pompy wtryskowej i wtryskiwaczy były stosowane gaźniki, które w dzisiejszych czasach stosowane są w piłach spalinowych, motocyklach, kosiarkach itp. W dzisiejszych samochodach wtryskiwacze są sterowane przez układy elektroniczne. W silnikach ZS są stosowany jest wtrysk bezpośredni, pośredni i wtrysk hydrauliczny. Nowe wymogi emisji spalin są w stanie jedynie spełnić wtryskiwacze common rail i pompowtryskiwacze.

W silnikach ZI można spotkać jednopunktowy wtrysk paliwa, w kolektorze dolotowym zamontowany jest jeden wtryskiwacz, który podaje paliwo do każdego cylindra. MPI, czyli wielopunktowy wtrysk paliwa, w dla każdego cylindra przypada jeden wtryskiwacz umieszczony przed zaworem dolotowym. Wtryskiwacze to element, który może zostać zregenerowany w odpowiednim czasie. Wymiana wtryskiwaczy zazwyczaj wiąże się z wydaniem dużej ilości pieniędzy, dlatego warto je zregenerować. Naprawa wtryskiwaczy powinna zostać wykonana tylko przez wykwalifikowanych mechaników. Istnieje jeszcze możliwość wyczyszczenia wtrysków, co jest tańszym rozwiązaniem niż regeneracja, ale może nie poskutkować.

Objawami nieprawidłowo działających wtryskiwaczy są: spadek mocy, problem z uruchomieniem silnika, szarpanie silnika, dostawanie się paliwa do oleju (co powoduje utratę właściwości smarnych), problemy ze zgaszeniem jednostki, silnik może gasnąć i z wydechu zaczynają się wydobywać kłęby spalin. W najgorszym przypadku zignorowania objawów jest zatarcie silnika. Innymi awariami spowodowanymi przez lekceważenie usterek wtryskiwaczy są: uszkodzenie filtra DPF, wypalenie tłoków, zatarcie turbiny, uszkodzenie pompy paliwa. Regenerację wtryskiwaczy można zlecić już po 50 tysiącach kilometrów, a wymiana powinna nastąpić po przejechaniu około 200 tysięcy kilometrów.