Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » zawieszenie i amortyzacja Peugeot BOXER Platforma / podwozie (ZCT_) » zawieszenie resora piórowego Peugeot BOXER Platforma / podwozie (ZCT_)

zawieszenie resora piórowego do PEUGEOT BOXER Platforma / podwozie (ZCT_)

wybierz typ samochodu PEUGEOT BOXER Platforma / podwozie (ZCT_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 3358960111623
Status produktu: Normalny
nr EAN 3358960587442
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 40
Grubość 1 [mm] 46
nr EAN 5012759510704
Średnica wewnętrzna [mm] 16,50
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 40,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 46,50
nr EAN 4014870410933
Długość [mm] 46,5
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 40,0
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,21
nr EAN 4027816127635
Długość [mm] 87
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 50,0
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 0,4
nr EAN 4027816127642
cena brutto:
743.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Projekt resora Resor piórowy
Projekt resora Resor paraboliczny
Wersja wzmocniona 
Ilość piór resorów 2
Szerokość [mm] 80
Długość 1/Długość 2 [mm] 715/715
Numer artykułu zalecanego dodatku 77805, 77817
nr EAN 7394410086581
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z przodu
Numer seryjny 4233347
nr EAN 5901159012263
cena brutto:
73.00 zł
 Kup
Przestrzegać danych technicznych 
Szerokość [mm] 80
Wysokość [mm] 96
Wymiar gwintu M14
Długość gwintu [mm] 70
nr EAN 7394410100171
cena brutto:
89.00 zł
 Kup
Przestrzegać danych technicznych 
Szerokość [mm] 78
Wysokość [mm] 240
Wymiar gwintu M14
Długość gwintu [mm] 150
nr EAN 7394410100294
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowy Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm] 16,5
średnica zewnętrzna [mm] 49
Długość wewnętrzna [mm] 87
Długość zewnętrzna [mm] 70
dla numeru OE 5131.73
dla numeru OE 1304641080
nr EAN 5901655149647
Długość [mm] 46,5
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 40,0
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,21
nr EAN 5907558538298
FIAT DUCATO (2001-2006) PEUGEOT BOXER (<2006) CITROEN JUMPER X250 (>2006)
oś tylna
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1329806080
Numer dostawcy: ES-16-0008
Kod GTU: Nie dotyczy
Masa [g] 371
Strona zabudowy z przodu
Wymagana ilość 2
Strona zabudowy Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm] 16
średnica zewnętrzna [mm] 50
Długość [mm] 87
nr EAN 8033989003528
Strona zabudowy Oś tylna
Masa [g] 214
Średnica wewnętrzna [mm] 16,3
średnica zewnętrzna [mm] 41
Długość [mm] 46,5
nr EAN 8033989084985
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy z przodu
Średnica wewnętrzna [mm] 16,5
średnica zewnętrzna [mm] 49
Długość wewnętrzna [mm] 87
Długość zewnętrzna [mm] 70
dla numeru OE 513173
parzyste numery artykułów 1315725
nr EAN 3660872304292
Ilość na oś 4
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z tyłu
nr EAN 5908229921753
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zawieszenie resora piórowego

Zawieszenie resora piórowego


Resory piórowe to dla mechaniki niemal prastary zabytek mechaniki pojazdowej. Cześć została wynaleziona już w XIX wieku i wykorzystywana była do amortyzacji w powozach konnych – jak widać prostota niektórych części, gwarantuje satysfakcjonujące właściwości przez setki lat. Często nie doceniamy mało skomplikowanych rozwiązań, które sprawdzają się w większości sytuacji.

Zawieszenie resora piórowego z powodzeniem wykorzystywane jest do dziś, chociaż częściej można spotkać je m.in. w takich autach jak średniej wielkości pojazdy dostawcze – coraz rzadziej w samochodach osobowych. My jednak w dalszym ciągu posiadamy asortyment, który pozwoli wam na skompletowanie takich układów jak zawieszenie resora piórowego. Sklep E-Autoparts.pl to najlepszy wybór dla wymagających klientów, którzy oczekują najwyższej jakości asortymentu, ponieważ oferujemy tylko i wyłącznie sprawdzone marki będące liderem jakości na rynku. 

Resor piórowy – budowa i działanie


Główny element (czyli sam resor piórowy) jest wyprodukowany z płaskowników sprężynowych, które zostały wyprofilowane w odpowiedni sposób. Dlaczego nazwa odnosi się do liczby mnogiej i piór? Ponieważ w skład jednego resora wchodzi kilka elementów, z czego główne jest najdłuższe, a każde kolejne krótsze – są one oczywiście wycentrowane, dzięki czemu środek zawieszenia (miejsce najbardziej obciążone) jest maksymalnie wzmocnione. 

Połączone są one ze sobą za pomocą śruby, która przechodzi dokładnie przez środek resorów i stalowych opasek ściągających – wszystko przymocowane jest do belki lub mostu napędowego. Chociaż opis może wydawać się skomplikowany, to zawieszenie jest skonstruowane w tak prosty sposób, że nawet osoby bez zaawansowanej wiedzy mechanicznej, bez problemu poradziłyby sobie z ich wymiany przy użyciu odpowiednich narzędzi.