Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Alfa Romeo » sterowanie silnikiem Alfa Romeo 156 (932_) » pasek rozrządu i części wspólpracujące Alfa Romeo 156 (932_) » zestaw paska rozrządu Alfa Romeo 156 (932_)

zestaw paska rozrządu do ALFA ROMEO 156 (932_)

wybierz typ samochodu ALFA ROMEO 156 (932_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 1599
Ilość zębów 199
Szerokość [mm] 24
Podziałka zębów [mm] 8,032
z rolkami 2
Wersja wzmocniona 
Rodzaj łożyska Łożysko kulkowe
dostępne tylko w zestawie 
nr EAN 4047025517003
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 0,856
Ilość zębów 198
Szerokość [mm] 24
nr EAN 4010858797799
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 1,6
Ilość zębów 199
Szerokość [mm] 24
nr EAN 4010858578602
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 199
Ciężar [kg] 1,88
Szerokość [mm] 24
nr EAN 4010858999636
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 198
Ciężar [kg] 1,45
Szerokość [mm] 24
nr EAN 4010858154448
cena brutto:
224.00 zł
 Kup
nr EAN 8021787043624
Ilość zębów 198
Szerokość [mm] 24,0
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 1,56
dla numeru artykułu A300
nr EAN 8430632000895
cena brutto:
176.00 zł
 Kup
Ilość zębów 198
Szerokość [mm] 24,0
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 1,08
dla numeru artykułu KD084
Szerokość [mm] 24,0
Ilość zębów 199
Ciężar [kg] 0,640
Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
dla numeru OE 55183528 S1
nr EAN 4027816283058
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465060960
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465060977
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465376979
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Liczba zębów 1 198
Szerokość 1 [mm] 24
nr EAN 8032747216767
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Liczba zębów 1 199
Szerokość 1 [mm] 24
nr EAN 8032747216910
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 24
Ilość zębów 199
z rolkami 2
nr EAN 4250093483051
cena brutto:
242.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 198
Szerokość 1 [mm] 24,00
nr EAN 4005108488275
cena brutto:
237.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 199
Szerokość 1 [mm] 24,00
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108722072
Liczba zębów 1 199
Szerokość 1 [mm] 24,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108841049
cena brutto:
239.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 198
Szerokość 1 [mm] 24,00
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108909596
Liczba zębów 1 198
Szerokość 1 [mm] 24,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870133993
cena brutto:
375.00 zł
 Kup
Ilość zębów 199
Urządzenia napędzane agregat napędzany: wałek rozrządu
Szerokość [mm] 24
nr EAN 4031185240260
cena brutto:
391.00 zł
 Kup
Ilość zębów 198
Urządzenia napędzane agregat napędzany: wałek rozrządu
Szerokość [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4031185241441
cena brutto:
239.00 zł
 Kup
Ilość zębów 198
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 24
nr EAN 7316572455883
cena brutto:
238.01 zł
 Kup
Ilość zębów 198
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 24
nr EAN 7316573402213
cena brutto:
260.00 zł
 Kup
Ilość zębów 198
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 24
nr EAN 7316572474761
Ilość zębów 198
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 24
nr EAN 7316575608026
Ilość zębów 198
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 24
nr EAN 7316575608019
Liczba zębów 1 199
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 1785
Szerokość 1 [mm] 24
nr EAN 3413521385018
Wyświetlanie od 1 do 29 (z 29 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.