Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) » sterowanie silnikiem Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) » pasek rozrządu i części wspólpracujące Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) » zestaw paska rozrządu Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B)

zestaw paska rozrządu do VOLKSWAGEN CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 0,82
Ilość zębów 137
Szerokość [mm] 25
nr EAN 4010858032371
cena brutto:
199.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787538663
Szerokość [mm] 25,0
Ilość zębów 137
Ciężar [kg] 0,75
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
dla numeru OE 028 198 119 E
nr EAN 4027816195542
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465979248
cena brutto:
227.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 137
Szerokość 1 [mm] 25,00
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108341730
cena brutto:
234.00 zł
 Kup
Ilość zębów 137
Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
Szerokość pasa [mm] 25
nr EAN 7316572646762
cena brutto:
215.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 137
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 750
Szerokość 1 [mm] 25
nr EAN 3413520526832
Szerokość [mm] 25,0
Ilość zębów 137
Ciężar [kg] 0,75
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688638564
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.