Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mclaren » silnik Mclaren P1 » sterowanie silnikiem Mclaren P1 » pasek rozrządu i części wspólpracujące Mclaren P1 » zestaw paska rozrządu Mclaren P1

zestaw paska rozrządu do MCLAREN P1

wybierz typ samochodu MCLAREN P1:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
374.01 zł
259.19 zł
 Kup
Szerokość [mm] 25,0
Ilość zębów 160
Powierzchnia pokryty
Ciężar [kg] 1,9
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816370215
Ilość zębów 160
Długość [mm] 1524
Szerokość [mm] 25
Podziałka zębów [mm] 9,525
Liczba rolek kierunkowych 4
nr EAN 4047025628716
Długość [mm] 1524
Ilość zębów 160
Szerokość [mm] 25
Podziałka zębów [mm] 9,525
z rolkami 4
nr EAN 4047025639354
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 1,96
Ilość zębów 160
Szerokość [mm] 25
nr EAN 4010858576233
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 160
Ciężar [kg] 2,863
Szerokość [mm] 25
nr EAN 4010858576684
cena brutto:
395.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787051971
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787095289
Ilość zębów 160
Szerokość [mm] 25,0
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 2,28
dla numeru artykułu A224
cena brutto:
343.00 zł
 Kup
Ilość zębów 160
Szerokość [mm] 25,0
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 1,58
dla numeru artykułu KD100/KD156
Szerokość [mm] 25,0
Ilość zębów 160
Powierzchnia pokryty
Ciężar [kg] 1,9
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816370215
Ilość zębów 160
Ciężar [kg] 2,63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
dla numeru OE 03L 198 119 F S1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816451167
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465211201
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465463372
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 25
Ilość zębów 160
Ilość rolek napinających 1
Ilość rolek nawrotnych 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
nr EAN 4250093483754
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 25
Ilość zębów 160
Ilość rolek napinających 1
Ilość rolek nawrotnych 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
nr EAN 4250093483877
cena brutto:
413.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 160
Szerokość 1 [mm] 25,00
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108812582
Liczba zębów 1 160
Szerokość 1 [mm] 25,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108827852
cena brutto:
400.00 zł
 Kup
Ilość zębów 160
Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego VKN 1000
Szerokość pasa [mm] 25
nr EAN 7316575494889
Ilość zębów 160
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego VKN 1000
Szerokość pasa [mm] 25
nr EAN 7316575608033
cena brutto:
421.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 160
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 4
Masa [g] 2119
Szerokość 1 [mm] 25
nr EAN 3413521277382
Liczba zębów 1 160
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 4
Masa [g] 3012
Szerokość 1 [mm] 25
nr EAN 3413521408618
Ilość zębów 160
Ciężar [kg] 2,63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
dla numeru OE 03L 198 119 F S1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688660787
Indeks: VAG 03L198119F
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw paska rozrządu
Nazwa: ZESTAW ROZRZĄDU (Z PASKIEM) AUDI
Opis: Audi A1 (8X1,8XA) 1.6 TDI, 2.0 TDI A3 1.6 TDI, 2.0 TDI A3 (8P1, 8PA) 1.6 TDI, 2.0 TDI A4 (8K2,8K5,B8) 2.0 TDI A6 (4G2,4G5,C7) 2.0 TDI Q5 (8R) 2.0 TDI, 2.0 TDI FWD TT (8J3,8J9) 2.0 TDI Seat ALHAMBRA (710) 2.0 TDI ALTEA (5P1, 5P5) 1.6 TDI, 2.0 TDI IBIZA V (6J1) 1.2 TDI, 1.6 TDI, 2.0 TDI IBIZA V (6J5) 1.2 TDI, 1.6 TDI, 2.0 TDI IBIZA V (6J8) 1.2 TDI, 1.6 TDI LEON (1P1) 1.6 TDI, 2.0 TDI Skoda FABIA (5J) 1.2 TDI, 1.6 TDI OCTAVIA (1Z) 1.6 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V ROOMSTER (
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 03L198119C
Numer dostawcy: 03L198119F
Parametry:Ilość zębów : 160
Szerokość [mm] : 25
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.