Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » silnik Audi TT Roadster (8N9) » sterowanie silnikiem Audi TT Roadster (8N9) » pasek rozrządu i części wspólpracujące Audi TT Roadster (8N9) » zestaw paska rozrządu Audi TT Roadster (8N9)

zestaw paska rozrządu do AUDI TT Roadster (8N9)

wybierz typ samochodu AUDI TT Roadster (8N9):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość zębów 150
Długość [mm] 1200
Szerokość [mm] 23
Liczba rolek kierunkowych 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z elementem napinającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
nr EAN 4047025477499
Długość [mm] 1200
Ilość zębów 150
Szerokość [mm] 23
Podziałka zębów [mm] 8
z rolkami 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementu napinającego
nr EAN 4047025516488
Długość [mm] 1200
Ilość zębów 150
Szerokość [mm] 23
Podziałka zębów [mm] 8
z rolkami 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
nr EAN 4047025516525
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 7
Ciężar [kg] 1,16
Ilość zębów 150
Szerokość [mm] 23
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez amortyzatora, rolka napinacza
z rolkami 2
nr EAN 4010858793685
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 9,5
Ciężar [kg] 1,42
Ilość zębów 150
Szerokość [mm] 23
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
alternatywnie 
z rolkami 2
nr EAN 4010858793692
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 150
Ciężar [kg] 2,36
Szerokość [mm] 23
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
Sterowanie rolką napinacza hydrauliczny
nr EAN 4010858576707
cena brutto:
234.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787023244
Szerokość [mm] 23,0
Ilość zębów 150
Ciężar [kg] 0,55
dla numeru OE 06B 109 119 A S2
nr EAN 4027816195504
Szerokość [mm] 23,0
Ilość zębów 150
Ciężar [kg] 0,958
dla numeru OE 06A 198 119 B
nr EAN 4027816376422
Ilość zębów 150
Ciężar [kg] 1,65
dla numeru OE 06A 198 119 B S1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 4027816451150
Ilość zębów 150
Ciężar [kg] 1,97
dla numeru OE 06B 109 119 A S8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 4027816451280
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465979897
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465989995
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5414465011702
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Liczba zębów 1 150
Szerokość 1 [mm] 23
nr EAN 8032747066621
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 23
Ilość zębów 150
z rolkami 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
alternatywnie 
nr EAN 4250093481569
cena brutto:
312.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 150
Szerokość 1 [mm] 23,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108305671
cena brutto:
232.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 150
Szerokość 1 [mm] 23,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108306746
Liczba zębów 1 150
Szerokość 1 [mm] 23,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108806482
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063999937
cena brutto:
316.00 zł
 Kup
Ilość zębów 150
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 23
nr EAN 7316574320417
cena brutto:
208.01 zł
 Kup
Ilość zębów 150
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 23
nr EAN 7316574622207
Ilość zębów 150
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z amortyzatorem, rolka napinacza
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 23
nr EAN 7316574523177
cena brutto:
252.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 150
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 1455
Szerokość 1 [mm] 23
nr EAN 3413520526856
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.