Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo B10 B10 (1985-2003) 273km » BA1006 daco
wybrany samochód: 
Volvo B10 B10 (1985-2003) 273km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca BA1006 DACO

BA1006 Zacisk hamulca DACO
daco germany BA1006
126.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

BA1006

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica 1 [mm]38
nr EAN4260646555227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BA1006 DACO

numery OEM:
FORD      1223704
FORD      1324304
FORD      1365648
FORD      3M51-2M088-AA
FORD      3M51-2M088-AB
FORD      3M51-2M088-BA
MAZDA      BP4K-26-980A
MAZDA      BP4K-26-980B
MAZDA      BPYK-26-61X
MAZDA      BPYK-26-61XA
MAZDA      BPYK-26-61XB
VOLVO      36000903
VOLVO      8602912
VOLVO      8603439
VOLVO      8603736
VOLVO      8603941
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca BA1006 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BA1006 DACO:

Janusz, Połczyn Zdrój
2025-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DACO