Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia PRISMA (831_) 1.6 i.e. Super (831AB) (1987.05-1989.12) 90km » BA2714 daco
wybrany samochód: 
Lancia Prisma (831_) 1.6 I.e. Super (831ab) (1987.05-1989.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca BA2714 DACO

BA2714 Zacisk hamulca DACO
daco germany BA2714

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

BA2714

producent:

DACO

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica 1 [mm]34
nr EAN4260646555623

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BA2714 DACO

numery OEM:
OPEL      5 42 297
OPEL      5542002
OPEL      9193977
VAUXHALL      9118111
VAUXHALL      9193977
CHEVROLET      9193977
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca BA2714 DACO w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BA2714 DACO:

Janusz, Połczyn Zdrój
2025-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DACO