Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, 6PK2155S dayco

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2155S DAYCO

6PK2155S Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO
53.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numery handlowe:

6x2155

numer części:

6PK2155S

producent:

DAYCO

Ilość żeber 6
nr EAN 8021787047554
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2155S DAYCO

Pasek wielorowkowy (6PK2155) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S204), C (W202), C (W204), CLS (C218), E (A207), E (C207), E T-MODEL (S210), E T-MODEL (S212) 1.8-2.3 03.93-12.17
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0019933496
MERCEDES-BENZ      0119975292
MERCEDES-BENZ      A0019933496
MERCEDES-BENZ      A0119975292
SSANGYONG      0119975292
DAEWOO      0119975292

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2155S DAYCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2155S DAYCO:

2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-23
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Zawsze zakładam części producenta dayco do swojego samochodu nigdy nie było z tym problemów
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-05
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-05
 5/5
Szybka dostawa części 6PK1635 odbiór w paczkomacie
2021-06-02
 5/5
super
2020-11-25
 5/5
bardzo dobry

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.