Tryb pracy:manualny Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdu z kierownicą z lewej strony Ograniczenia producenta:without tie rods Długość całkowita [mm]:575 Długość 1 [mm]:75
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy. O szczegóły pytaj obsługę sklepu. Status produktu: Normal
Informacje
N-ry oe
Zamienniki
Zastosowanie w autach
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, Manual racks LHD DSR333L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
Zastosowanie Przekładnia kierownicza, Manual racks LHD DSR333L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:
Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania
Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.
Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.
Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.