Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » Sworzeń wahacza, TC2850 delphi (lockheed)

Sworzeń wahacza TC2850 Delphi (Lockheed)

TC2850 Sworzeń wahacza Delphi (Lockheed)
42.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

TC2850

Wymiar gwintu Pinch Bolt 18mm
Długość [mm] 150
Szerokość [mm] 70
Wysokość [mm] 76
strona zabudowy Oś przednia
strona zabudowy z lewej
strona zabudowy z prawej
strona zabudowy zewnętrzny
nr EAN 5012759524107
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza TC2850 Delphi (Lockheed)

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) pasuje do: HYUNDAI GRAND SANTA FÉ, GRANDEUR, I30, SANTA FÉ III, SONATA VI, SONATA VII; KIA CARENS IV, CEE'D, OPTIMA, PRO CEE'D, SOUL II 1.0-Electric 12.06-
numery OEM:
HYUNDAI      54530-3S100
KIA      54530-2T010
KIA      54530-3S100

Zastosowanie Sworzeń wahacza TC2850 Delphi (Lockheed) w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza TC2850 Delphi (Lockheed):

2019-11-20
 5/5
Część dotarła do mnie już następnego dnia, dosyć szybko jak na polskie warunki
2020-02-06
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-30
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić TC630 delphi i tak zrobiłem
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-20
 5/5
Zamówiłem TC835 telefonicznie i sam podjechałem po odbiór
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.