Napięcie [V] | 11 |
Zbieżność stożka | 123 |
Wymiar gwintu | M10x1.25 |
Opór [Ohm] | 0,5 |
Długość całkowita [mm] | 213 |
Rozmiar klucza | 12 |
Masa [g] | 81,1 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
nr EAN | 8717613046098 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-605 DENSO
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
110652W202, 110652W204, 110652W211
7701058142
4415128
NISSAN | 11065-2W202 | |
NISSAN | 11065-2W204 | |
NISSAN | 11065-2W211 | |
OPEL | 4415128 | |
RENAULT | 7701058142 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-605 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-605 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.