Napięcie [V] | 4,4 |
Zbieżność stożka | 63 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 |
Opór [Ohm] | 0,4 |
Długość całkowita [mm] | 96,4 |
Rozmiar klucza | 10 |
Masa [g] | 25,5 |
nr EAN | 8717613048665 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-609 DENSO
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
8200682592, 8660001621
110655687R
1106500Q0E
4151590001, A4151590001
MERCEDES-BENZ | 4151590001 | |
MERCEDES-BENZ | A4151590001 | |
NISSAN | 11065-00Q0E | |
RENAULT | 8200682592 | |
RENAULT | 8660001621 | |
DACIA | 110655687R |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-609 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-609 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.