Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 430 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 88 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 118 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda DOX-1742 DENSO
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
39210-2X010, 39210-2X020
0K32A-18861
HYUNDAI | 39210-2X010 | |
HYUNDAI | 39210-2X020 | |
KIA | 0K32A-18861 |
Zastosowanie Sonda lambda DOX-1742 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda DOX-1742 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.