02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën JUMPER II Furgon 3.0 HDi 145 (2010.07-???) 146km » 711521382 dri
wybrany samochód: 
Citroën Jumper Ii Furgon 3.0 Hdi 145 (2010.07-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przekŁadnia kierownicza opel astra h, zafira b 04- 711521382 DRI

711521382 przekŁadnia kierownicza opel astra h, zafira b 04- DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

711521382

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 711521382
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL ASTRA H, ZAFIRA B 04-
  • Opis
    • Przekładnia hydrauliczna z drążkami / Rura o śr. [mm]: 8 / Ograniczenia producenta: 2,1/2 turns
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 700,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 93170303
    • Numer dostawcy: 711521382
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • Ograniczenia producenta : 2, 1/2 turns
    • Rura o śr. [mm] : 8
    • Gwint łączący : No
    • Długość całkowita [mm] : 1130
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : ZF
    • Ciężar netto [kg] : 5,76

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza opel astra h, zafira b 04- 711521382 DRI

Koszt kaucji: 861.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza opel astra h, zafira b 04- 711521382 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI