Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 717520562 dri

przekŁadnia kierownicza citroen c2 03-, c3 02- 717520562 DRI

717520562 przekŁadnia kierownicza citroen c2 03-, c3 02- DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

717520562

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 717520562
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA CITROEN C2 03-, C3 02-
  • Opis
    • CITROEN C2 1.4 HDi JM 2003-2009 1398ccm, CITROEN C3 1.1 FC 2002- 1124ccm, CITROEN C3 1.4 FC 2002- 1360ccm, CITROEN C3 1.4 16V FC 2003- 1360ccm, CITROEN C3 1.4 HDi FC 2002- 1398ccm, CITROEN C3 1.4 HDi 16V FC 2002- 1398ccm, CITROEN C3 1.6 16V FC 2003- 1587ccm, CITROEN C3 1.6 16V FC 2002- 1587ccm, CITROEN C3 1.6 16V HDi FC 2005- 1560ccm
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 660,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 4858064621
    • Numer dostawcy: 717520562
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • elektryczny
    • Ograniczenia producenta : No of turns 2.75
    • Ciężar netto [kg] : 5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza citroen c2 03-, c3 02- 717520562 DRI

Koszt kaucji: 811.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      4000WC
CITROËN      4000WT
CITROËN      68200000048
CITROËN      6820000159A
CITROËN      9643392180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza citroen c2 03-, c3 02- 717520562 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI