Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » DRM0135 dr.motor

uszczelka pokrywy zaworów bmw DRM0135 DR.MOTOR

DRM0135 uszczelka pokrywy zaworów bmw DR.MOTOR
93.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DRM0135

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0135
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra
Nazwa: USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW BMW
Opis: Silnik M54 od 2002-09/ BMW 3 E46 320i, 323i, 325i, 330i, BMW 5 E39 520i, 525i, 528i, 530i, BMW 5 E60 520i, BMW 7 E53 728i, X3 E83 2,5i, 3,0i, X5 E53 3.0i, Z3 E36 2,2i, 3,0i, Z4 E85 2,2i, 2,5i, 3,0i
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 11120030496
Numer dostawcy: DRM0135

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka pokrywy zaworów bmw DRM0135 DR.MOTOR

ZESTAW USZCZELEK POK. ZAW. BMW 5 E61 04-
numery OEM:
BMW      11120030496
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka pokrywy zaworów bmw DRM0135 DR.MOTOR w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka pokrywy zaworów bmw DRM0135 DR.MOTOR:

2021-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

DR.MOTOR