Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Hyundai ELANTRA III sedan (XD) 2.0 (2000.06-2006.07) 139km » 51-0016 elstock
wybrany samochód: 
Hyundai Elantra Iii Sedan (xd) 2.0 (2000.06-2006.07) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0016 ELSTOCK

51-0016 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
621.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0016

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaSANDEN SD7V16
Ø koła pasowego [mm]119
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]135
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]6,4
Rodzaj mocowaniaMocowanie 4-punktowe
nr EAN5704651054911

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0016 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A3, TT, FORD ESCORT V, GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, LEON, TOLEDO I, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA 1.4-3.2 07.90-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0820803A
AUDI      1J0820803B
AUDI      1J0820805
AUDI      7M0820803
FORD      1076012
FORD      XM2H-19D629-AA
VOLKSWAGEN      1J0820805X
VOLKSWAGEN      7M0820803A
VOLKSWAGEN      7M0820803R
VOLKSWAGEN      7M0820805B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0016 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.