Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford GRANADA II (GU) 2.3 (1979.06-1985.08) 114km » 51-0118 elstock
wybrany samochód: 
Ford Granada Ii (gu) 2.3 (1979.06-1985.08) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0118 ELSTOCK

51-0118 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
751.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

51-0118

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaZEXEL
Ø koła pasowego [mm]125
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]200
Czynnik chłodniczyR 134a
Ciężar netto [kg]6,6
Rodzaj mocowaniaMocowanie 4-punktowe
nr EAN5704651055932

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0118 ELSTOCK

Koszt kaucji: 309.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO C70 I, S40 I, S70, V40, V70 I, XC70 I 1.6-2.5D 07.95-10.05
numery OEM:
VOLVO      30612681
VOLVO      30613422
VOLVO      30613432
VOLVO      30613839
VOLVO      30632721
VOLVO      30665342
VOLVO      8601631
VOLVO      8603127
VOLVO      8603132
VOLVO      8665290
VOLVO      8684288
VOLVO      9171321
VOLVO      9171703
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0118 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.