Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906) 319 CDI / BlueTEC 4x4 (906.131, 906.133, 906.135,... (2011.05-???) 190km » 51-0208 elstock
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Platforma / Podwozie (b906) 319 Cdi / Bluetec 4x4 (906.131, 906.133, 906.135,... (2011.05-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0208 ELSTOCK

51-0208 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
638.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

51-0208

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaSANDEN TRSA09
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]165
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]5,8
nr EAN5704651056830

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0208 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA ACCORD V, ACCORD VI, CIVIC VII, CIVIC VIII, PRELUDE V 1.4/1.6/2.2 02.96-12.12
numery OEM:
HONDA      38800-PDE-E01
HONDA      38800-PDE-E010
HONDA      38800-PLA-E020
HONDA      38800-PLC-006
HONDA      38800-PLM-A01
HONDA      38810-PLA-E01
HONDA      38810-PLC-006
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0208 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.