Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz VITO / MIXTO Furgon (W639) 116 CDI (639.601, 639.603, 639.605) (2010.09-???) 163km » 51-0257 elstock
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Vito / Mixto Furgon (w639) 116 Cdi (639.601, 639.603, 639.605) (2010.09-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0257 ELSTOCK

51-0257 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
730.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0257

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO 7SEU17C
Ø koła pasowego [mm]100
Liczba rowków7
Ilość oleju [ml]180
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]5,1
nr EAN5704651057325

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0257 ELSTOCK

Koszt kaucji: 210.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S203), C (W203), CLK (C209), CLS (C219), E T-MODEL (S211), E (W211), G (W463), GL (X164), M (W164), R (W251, V251), SPRINTER 3 3.0D/4.0D 12.00-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0012301311
MERCEDES-BENZ      0012302711
MERCEDES-BENZ      0012303211
MERCEDES-BENZ      0022304211
MERCEDES-BENZ      0022305811
MERCEDES-BENZ      A0012301311
MERCEDES-BENZ      A0012302711
MERCEDES-BENZ      A0012303211
MERCEDES-BENZ      A0022304211
MERCEDES-BENZ      A0022305811
MERCEDES-BENZ      A0022306011
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0257 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.