Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat TALENTO Platforma / podwozie (296_) 1.6 D (2016.06-???) 125km » 51-0317 elstock
wybrany samochód: 
Fiat Talento Platforma / Podwozie (296_) 1.6 D (2016.06-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0317 ELSTOCK

51-0317 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
840.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0317

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaSANDEN SD7C16
Ø koła pasowego [mm]119
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]135
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]6,1
nr EAN5704651271837

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0317 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, C5 II/KOMBI, PEUGEOT 407, 607 1.6D-2.2 02.00-
numery OEM:
CITROËN      6453PM
CITROËN      6453XC
CITROËN      9648138680
CITROËN      9648238480
CITROËN      9656572480
CITROËN      9656572680
CITROËN      9660555280
CITROËN      9670022180
CITROËN      9671820480
CITROËN      9683003080
PEUGEOT      6453PN
PEUGEOT      6453PQ
PEUGEOT      6453RA
PEUGEOT      6453RC
PEUGEOT      6453RG
PEUGEOT      6453RH
PEUGEOT      6453WY
PEUGEOT      6453WZ
PEUGEOT      6453XA
PEUGEOT      6453XC
PEUGEOT      648779
PEUGEOT      648780
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0317 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.