Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota CAMRY sedan (_V4_) 2.4 (ACV40) (2006.01-2011.09) 158km » 51-0327 elstock
wybrany samochód: 
Toyota Camry Sedan (_v4_) 2.4 (acv40) (2006.01-2011.09) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0327 ELSTOCK

51-0327 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
761.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0327

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaSANDEN SD7C16
Ø koła pasowego [mm]119
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]135
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]6,1
nr EAN5704651271936

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0327 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, C5 II/KOMBI, C6, PEUGEOT 407, 508 I, 508/KOMBI, 607, RENAULT LATITUDE 2.0-2.7D 05.04-
numery OEM:
CITROËN      6453RF
CITROËN      6453SP
CITROËN      9648138980
CITROËN      9654764280
CITROËN      9656574080
CITROËN      9660555380
CITROËN      9670022580
CITROËN      9671340580
CITROËN      9683055180
PEUGEOT      6453PP
PEUGEOT      6453RE
PEUGEOT      6453SN
PEUGEOT      6453WW
PEUGEOT      6453WX
PEUGEOT      6453XE
PEUGEOT      6453XF
PEUGEOT      648769
PEUGEOT      9800840380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0327 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.