Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo FM FM 340 (2005-???) 340km » 51-0455 elstock
wybrany samochód: 
Volvo Fm Fm 340 (2005-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0455 ELSTOCK

51-0455 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
824.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0455

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO 5SL12C
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków5
Ilość oleju [ml]150
Czynnik chłodniczyR 134a
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]6
nr EAN5704651273213

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0455 ELSTOCK

Koszt kaucji: 221.98 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, ALFA ROMEO MITO, FIAT BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO 0.9-1.4LPG 06.05-
numery OEM:
FIAT      51794515
FIAT      51939001
FIAT      55194880
FIAT      71724083
FIAT      71789105
FIAT      71789107
FIAT      71793959
FIAT      71795852
FIAT      71795853
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0455 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.