Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco EUROCARGO V 190EL28, 190EL28P (2015-???) 280km » 51-0737 elstock
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo V 190el28, 190el28p (2015-???) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0737 ELSTOCK

51-0737 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0737

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO 6SEL14C
Ø koła pasowego [mm]125
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]110
Czynnik chłodniczyR 134a
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]4,8
nr EAN5704651425919

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0737 ELSTOCK

Koszt kaucji: 398.16 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC III, MEGANE, MEGANE III, SCENIC III 1.5D-1.6LPG 11.08-03.17
numery OEM:
RENAULT      7711497392
RENAULT      8200716697
RENAULT      8200939386
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0737 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.