Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0776 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0776 ELSTOCK

51-0776 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,014.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

51-0776

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta CALSONIC CSE613
Ø koła pasowego [mm] 110
Liczba rowków 7
Ilość oleju [ml] 160
Czynnik chłodniczy R 134a
ID sprzęgła electromagnetic
Liczba otworów do mocowania 3
Ciężar netto [kg] 6
nr EAN 5704651437677

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0776 ELSTOCK

Koszt kaucji: 894.58 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

KOMPRESOR KLIMATYZACJI BMW
numery OEM:
BMW      64509156820
BMW      64526961619
BMW      64529182794
BMW      9182794
BMW      9182794-03
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0776 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.